• يکشنبه ٢٢ مرداد ١٤٠٢-١٠:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٣١٢
تشکری هاشمی:5-169

سامانه معلولین به وضعیت قبل بازگردد / از شهردار تهران سئوال خواهیم کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص جابجایی سامانه معلولین و جانبازان تذکر داد و گفت: با دو مصوبه قانونی اعلام کردیم که سامانه معلولین باید زیرمجموعه شرکت واحد باقی بماند. اگر شهرداری تهران به تخلف قانونی در این زمینه خاتمه ندهد؛ از شهردار تهران سئوال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر هاشمی تشکری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورا، نسبت به تخلف قانونی و آنچه وی، خودسری سازمانی شهرداری تهران برشمرد؛ تذکر داد.
وی افزود: مصوبه ویژه ما این بود که هیچ یک از دارایی ها از جمله زمین های در اختیار شرکت اتوبوسرانی، بدون اذن مجمع، یعنی شورای اسلامی شهر تهران؛ نباید جابجا شود.
تشکری هاشمی با بیان تخلف قانونی شهرداری تهران در این خصوص گفت: ما از مسائل احساسی و عاطفی درباره معلولین و سختی هایی که در اثر جابجای جغرافیایی سامانه معلولیت و جانبازان صحبت نمی کنیم. بلکه درباره تخلف شهرداری تهران از قانون سخن می گوییم. اگر وضع به این منوال ادامه یابد؛ در جلسه آتی شورای شهر تهران، یعنی دو روز دیگر، به صورت رسمی و قانونی از شهردار تهران سئوال خواهیم نمود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: